HTML

Ha van még a világon...

Egy blog, ahol lesz zene, képek, Ámerika, filózgatás, versek és miegymás. És ki tudja meddig fog tartani.

Friss topikok

  • shaman87: az 5. zenét nem lehet magyarorisztánban lejátszani =( A tripterv meg tetszik, de hová lett belőle... (2011.07.09. 09:10) Bennigan's, boredom, capricious weather, hopes
  • drsorkalman: nagy a csönd... mi a stálysz az óceánon onnan? (2011.07.02. 22:44) Invasion
  • shaman87: Lájkolom a kis kocsit :D Lehet vele csapatni keményen, mi? :D (2011.06.20. 12:53) Irídiumi hetek
  • drsorkalman: hogy kinek írsz, ki olvassa? a régi harcostársak, tiszta szívű jóbarátok, rock n' roll testvérek,... (2011.06.06. 20:04) A viccet félretéve - blog ars poetica
  • shaman87: www.youtube.com/watch?v=AhreCLlcq3Q és a Coolio féle verzió a Half Baked-ből: www.youtube.com/watc... (2011.06.05. 07:57) 13 nap múlva

Linkblog

Irídiumi hetek

2011.06.20. 03:10 Pittyhú

 Fine thanks :D Igen, így a félév végére meglett minden vizsgám ami még meglehetett-értsd: nem vágnak ki az egyetemről, erről talán ennyit is. Jövőre jobban! Kalandosan, de sikerült eljutnom a Liszt Ferenc Reptér 2. termináljába és némi játszadozás után felkerültem a repülőre. A Delta légitársaság meglepően jól teljesített az elvárásaimhoz képest. Kaja szinte rögtön a felszállás után, üdítő elég gyakran, takaró, párna, amit akarsz meg mérhetetlen mennyiségű szemét és csomagolóanyag (az amerikaiak imádják a szemetet). Még gagyi fülhallgatót is osztogattak a sósmogyi mellé, hogy hallgathassam a feka árenbít, a countryt vagy a kommersz szart. A repülés jó buli, ezt érdemes leszögezni.  Bakancslista 1.: Ha lenne ilyenem, valószínűleg szerepelt volna benne, hogy 10 kilométer magasan 800 km/óránál kábelt fektessek :) (nekem ez sokat jelent) jó érzés. Kiváltképp, ha nem egy légörvény közepén sikerül. Vagy egy tornádótölcsér(!) fölött. GY.K.: http://www.rtlklub.hu/hirek/kulfold/video/132299 igen, ez a mi gépünk volt. Pár dolog az útról: tölcsért nem láttam, pár embernek kiborult az üdcsije mikor rászaladtunk a hepehupás részre de nekem kifejezetten tetszett, villámok meg vihar volt, pánik nem, de leszállás után a taps a pilótának azért őszinte volt. Bónusz: megjártam Washington DC-t, pedig nem terveztem, átjutottam egy másik kontinensre anélkül, hogy bármikor is életem során láttam volna tengert vagy óceánt. Érkezés a fővárosba, metró, sok megálló.Nagyon sok. Jegyvétel a másnapi buszra. Bakancslista 2.: Ha lenne ilyenem, valószínűleg egy New York-i csövezést az aluljáróban semmiképp nem hagyok ki belőle. Nagy a kosz, olcsó a gagyi kaja, de segítőkészek az emberek. És nem dudál mindenki ész nélkül mint a filmekben. És mindenhol rendőrök vannak. Buszút: szép erdős táj, gyönyörű kőzetekkel és hegyekkel, pont az ellenkezője a fővárosnak. Minden épeszű ember ilyen helyen akarna lakni. Érkezés a táborba: minden klappol, mindenki kedves, egy félkezű rabló a tábor főnöke akit Tonynak hívnak és szintén nagyon csípi az ungarische munkaerőt. Kifogtam a legmenőbb munkát, én vagyok a Juice-man. Golfkocsival jeges vizet hordani. Kell jobb? Le is égtem a napon. Dodzsemezek és napozok. Járművemet pedig csak The Jag-nek hívom. A Jaguar. Ezért fizetnek. Étel üdítő és sport-ezek mértéktelen mennyiségben rendelkezésre állnak. Fantörpikusan szép helyen van a tábor. Nappal vadnyulak és mókusok futkosnak a szobaajtó előtt, éjszaka szentjánosbogarak az erdőben. És ez mind nem mese... Ó igen és 8 év után másodszor is kopasz lettem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://havanmegavilagon.blog.hu/api/trackback/id/tr762999191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shaman87 · http://mediagezd.shamanoldala.hu 2011.06.20. 12:53:51

Lájkolom a kis kocsit :D

Lehet vele csapatni keményen, mi? :D
süti beállítások módosítása